0
βιβλία

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Βιβλία μέσα στο 2024

Αναστασίου Δημήτρης, Επιστημονική Επιμέλεια βιβλίου, Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων 2η Έκδοση (2024) των Ross Stephen A., Westerfield Randolph W., Jaffe Jeffrey, Bradford J.D., Εκδόσεις Broken Hill Publishers Ltd.

Γεώργιος Ι. Σιώμκος, Στρατηγικό Μάρκετινγκ, 6η έκδοση, Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Γεώργιος Ι. Σιώμκος, Δημήτριος Α. Μαύρος, Έρευνα και Μετρικές Μάρκετινγκ, 2η έκδοση, Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Γεώργιος Ι. Σιώμκος, Συμπεριφορά Καταναλωτή, 6η έκδοση, Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Απόστολος Ν. Γιοβάνης, Γεώργιος Ι. Σιώμκος, Δέσποινα Α. Καραγιάννη, Ειρήνη Χ. Καμενίδου, Θωμάς Α. Φωτιάδης, Μαρία Α. Σαλαμούρα, Σπυρίδων Α. Μάμαλης, Χρήστος A. Βασιλειάδης, Χριστίνα Μπουτσούκη, Μάρκετινγκ: Από τις Βασικές Αρχές στις Σύγχρονες Προκλήσεις, Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Χατζοπούλου Έλενα, Επιμέλεια βιβλίου, Tuten, T. L. (2024). Αρχές Μάρκετινγκ στην Ψηφιακή Εποχή: Εργαλεία – Εφαρμογές – Σύγχρονη Επικοινωνία, Εκδ. Προπομπός. ISBN 9786185705251.

Image

Newsletter
Τμήμα ΟΔΕ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© 2025, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ

Image