Νέα του MSM

Εκδηλώσεις/Δράσεις του ΠMΣ που έγιναν μέσα στο 2020-2021

 

  1. Σύσταση Συμβουλευτικής Επιτροπής Στρατηγικής με στόχο της ενίσχυση της εξωστρέφειας του MSM. Για περισσότερες πληροφορίες και τα μέλη της επιτροπής παρακαλώ πατήστε εδώ

 

  1. Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 – Επιστημονικός υποστηρικτής

Το MSM συμμετείχε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) ως Επιστημονικός Υποστηρικτής, ενώ ο Διευθυντής του Προγράμματος, Καθηγητής Γ.Σιώμκος, ήταν Chief Judge των Βραβείων.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS Awards) είναι ο πλέον καταξιωμένος θεσμός της αγοράς, ο οποίος επιβραβεύει και προβάλλει σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές, που υιοθετούνται με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

  1. Το MSM (Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Υπηρεσιών του ΟΠΑ) συμμετείχε ως Scientific Partner στα Loyalty Awards 2021

 

 

  1. Το MSM (Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Υπηρεσιών) συμμετείχε ως Scientific Partner του CX Summit 2021

 

  1. Το MSM ήταν Επιστημονικός Υποστηρικτής του Συνεδρίου Customer Loyalty Management Conference by BOUSSIAS

Το MSM ήταν υπερήφανος Επιστημονικός Υποστηρικτής του Συνεδρίου Customer Loyalty Management Conference by BOUSSIAS, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη 21.10.2021.

 

  1. Το MSM συμμετείχε σε διαδικτυακή εκδήλωση του ΣΕΣΜΑ

Το MSM προσέφερε στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη διαδικτυακή εκδήλωση του Συνδέσμου Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος (ΣΕΣΜΑ), με θέμα «Management Consulting: Leading the Transformation for the New Era».

Επίσης, στο πλαίσιο των μαθημάτων με ειδίκευση στη «Διοικητική Συμβουλευτική», οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του MSM θα έχουν τη χαρά να  παρακολουθήσουν για ακόμη μια ακαδημαϊκή χρονιά, ομιλίες-παρουσιάσεις από στελέχη εταιρειών-μελών του ΣΕΣΜΑ.

 

  1. Internationalization In Action | Διεθνοποίηση στην Πράξη

To MSM στο πλαίσιο του Διεθνούς Προσανατολισμού του ενισχύει τη συνεργασία του με κορυφαία Business Schools του Εξωτερικού πραγματοποίησε μια σειρά από online workshops για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του με το SDA Bocconi, με θέματα:

  • “Scenarios for Service Industries: Decision-Making under Uncertainty”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 29 Μαϊου 2021
  • “Digital Business Models in Food & Beverage Services”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 12 Ιουνίου 2021
  • “Tourism & Destination Management in the Post-Covid Era”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουνίου 2021

 

Νέα σειρά MSM 19

To MSM καλωσόρισε τη 19η σειρά του με ένα μοναδικό 3ήμερο Orientation στο Μαίναλο Αρκαδίας, 24-26/09/2021 (https://msm.aueb.gr/news/mainalo-2021/)

 

Η 19η σειρά του MSM full-time αποτελείται κατά 81% από γυναίκες και κατά 19% από άνδρες. Ο ηλικιακός μέσος όρος των φοιτητών του f/t τμήματος είναι τα 24,9 έτη.

 

Η 19η σειρά του MSM part-time αποτελείται κατά 74% από γυναίκες και κατά 26% από άνδρες. Ο ηλικιακός μέσος όρος των φοιτητών του p/t τμήματος είναι τα 28 έτη, ενώ ο μέσος όρος προϋπηρεσίας τους είναι τα 4 έτη.

 

Εκπαιδευτικές Εκδρομές

  1. MSM Study Tour Ι | 2021

 

Το MSM κατά παράδοση έχει θεσμοθετήσει την πραγματοποίηση Εκπαιδευτικών Εκδρομών (Study Tours) σε πανεπιστήμια και Business Schools της Ευρώπης. Οι εκδρομές έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και περιλαμβάνουν ταξίδια σε διάφορες πόλεις και χώρες του εξωτερικού, ενώ ο βασικός άξονας είναι η παρακολούθηση executive σεμιναρίων από τους φοιτητές της εκάστοτε σειράς του Προγράμματος.

 

Έτσι, το πρώτο Study Tour για το 2021, πραγματοποιήθηκε στις 26 Αυγούστου με 1 Σεπτεμβρίου στο Μιλάνο και τη Βενετία με Executive Seminar (με τίτλο: “Customer Personas for Service Organizations”) στο κορυφαίο B-School SDA Bocconi.

 

  1. MSM Study Tour ΙΙ | 2021

 

Το δεύτερο Study Tour για το 2021, πραγματοποιήθηκε στις 11 με 16 Σεπτεμβρίου στη Βιέννη & Γκρατς (Αυστρία) καθώς και Λιουμπλιάνα & Μπλεντ (Σλοβενία), με δύο Executive Seminars στο πολύ γνωστό Business School, IEDC – Bled School of Management (τίτλος σεμιναρίου: “Doing Business in CEE and Implications for Change Management”) και στο Πολυτεχνείο του Γκρατς (τίτλος σεμιναρίου: «AI Technologies in e-Services Recommender Systems”), GRAZ University of Technology (TU GRAZ).

 

Προσκεκλημένοι ομιλητές, επισκέψεις, σεμινάρια και πιστοποιήσεις σε μαθήματα του MSM

 

Στo πλαίσιo του μαθήματος «Βασικές Αρχές και Μετρικές Εμπειρίας του Πελάτη» με διδάσκοντα τον Καθηγητή κ. Γ. Σιώμκο, πραγματοποιήθηκαν ομιλίες-παρουσιάσεις  από τα κάτωθι στελέχη:

  • Athina Popof Marketing Manager Chocolate and Bakery, της Mondelez Greece, και τους συνεργάτες της Thomas Alexopoulos, Chara Liarostathi, και Katerina Pantelopoulou, οι οποίοι έδωσαν την ευκαιρία στους φοιτητές του MSM να συμμετάσχουν σε online focus groups για τις μάρκες σοκολάτα Παυλίδου Υγείας και μπισκότα OREO και να βιώσουν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα, σημαντική και αξιομνημόνευτη εμπειρία.

 

  • Άννα Κουκούλη, Client Service Director της MRB Hellas, η οποία έκανε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση στους φοιτητές του MSM, με θέμα «Έρευνα & Μέτρηση Customer Satisfaction για CXM».

 

  • Νίκο Φαλλιέρα, Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing της Amalia Group of Hotels, ο οποίος έκανε την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση στους φοιτητές του MSM, με θέμα «Customer Satisfaction, Retention and Loyalty στην Ελληνική Ξενοδοχειακή Βιομηχανία».

 

  • Γιώργο Παπαδόπουλο, Head of Customer Solutions Unit της Novartis, ο οποίος πραγματοποίησε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση στους φοιτητές του MSM, με θέμα «Redesigning New Partnership Models in Pharma Industry to Enchance Patient Experience (PX)».

 

  • Κωστή Χλουβεράκη, Consulting Principal Analytics & Digital Leader και κ.Αλέξανδρο Βέρο, Manager, Customer & Applied Design της Deloitte Greece, οι οποίοι πραγματοποίησαν την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση στους φοιτητές του MSM, με θέμα «Elevating the Human Experience».

 

  • Κώστα Κωνσταντίνου, Πάνο Τσιαντούλα, Χριστίνα Ξαφάκη και Ιωάννη Μποκολίνη, της COSMOTE και του OTE Group of Companies (HTO) οι οποίοι έκαναντην εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση στους φοιτητές του MSM, με θέμα «Αλλάζοντας Mindset στο CXM. Case: ASTO-PANO-MOU».

 

  • Χρήστο Τσιάκα, Διευθυντή Προσωπικού ΚΡΗΤΙΚΟΣ Supermarket ο οποίος έκανε την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση στους φοιτητές του MSM, με θέμα «KPIs για τη Μέτρηση Εξυπηρέτησης & Εμπειρίας Πελάτη».

 

Στo πλαίσιo του μαθήματος «Κατανοώντας τον Πελάτη: Μετρικές και Ανάλυση» με διδάσκοντα τον Καθηγητή κ. Γ. Σιώμκο, πραγματοποιήθηκε από την κα:

  • Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate and Bakery, Mondelez Greece και τους συνεργάτες της στελέχη της Mondelez, Θωμάς Αλεξόπουλος και Κατερίνα Παντελοπούλου μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση στους φοιτητές του MSM, με θέμα «Conducting Focus Groups: From Theory to Implementation».

 

Στo πλαίσιo του μαθήματος «Σχεδιάζοντας το Ταξίδι και τις Εμπειρίες του Πελάτη» με διδάσκοντα τον Καθηγητή κ. Γ. Σιώμκο, πραγματοποιήθηκαν από τους:

  • Έφη Μπήτρου, Θωμά Τσοπανάκη και Γεώργιο Τακτικό, της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος (ETE), στους φοιτητές του MSM, μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση με θέμα «Empathic Design: Building the 1st Digital Onboarding of Greek Banking».
  • Χάρη Στέγγο, Customer Partner Experience Manager, MICROSOFT, CE Europe, δυο εξαιρετικά ενδιαφέρουσες παρουσίασεις στους φοιτητές του MSM, με θεματολογία:
  1. «CX Is the Key for a Startup to Set Up the Stage for Growth»
  2. «Why Customer Obsession is a Key Cultural Element for Companies Like Microsoft and Amazon»

 

Στo πλαίσιo του μαθήματος «Εμπειρία Αγοραστή» με διδάσκοντα τον εξωτερικό συνεργάτη του MSM, Δρ. Στ. Καπερώνη, πραγματοποιήθηκε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα ομιλία-παρουσίαση  από τον Vassili Tzioka (Microsoft – Global Industry GTM Lead, Data & AI | Seattle, USA), στους φοιτητές του MSM, με θέμα «AI in Enterprise: Digitally Transforming Buying & Selling Experience».

 

Recommended Post

Image

Newsletter
Τμήμα ΟΔΕ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

© 2022, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΟΠΑ
Image